Dziś chcę Wam przedstawić jak działa i jakie korzyści przynosi udział w programach partnerskich na podstawie programu LeadStar. Mam nadzieję, że temat zainteresuje tych z Państwa, którzy posiadacie własne strony www czy media społecznościowe.
Marketing internetowy jest w dzisiejszych czasach nieodłączną formą reklamy, na którą decyduje się z roku na rok, coraz to większa ilość przedsiębiorstw. Promowanie swojej marki może być jednak jeszcze bardziej efektywne, niż Ci się wydaje. Wszystko dzięki marketingowi afiliacyjnemu, który według raportu Interaktywnie.com jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się kanałów promocji!
Nie raz już pytaliście mnie o zasady działania programów partnerskich, oto przykład jednego z nich.
Jak działa Program Partnerski?
Działanie marketingu afiliacyjnego opiera się w głównej mierze na programie partnerskim.
Aby jak najlepiej zrozumieć, czym dokładnie jest taki program oraz jak można na nim rzeczywiście zarobić, warto wyodrębnić 4 podmioty, które biorą udział w tego rodzaju przedsięwzięciu:
- Reklamodawca. Jest to duże bądź mniejsze przedsiębiorstwo (najczęściej sklep internetowy, bądź instytucja finansowa), chcące po prostu zareklamować swój produkt (tudzież usługę) oraz dotrzeć do jak największej liczby nowych odbiorców.
- Partnerzy (wydawcy). Są to podmioty, które poprzez wykorzystanie swoich zasięgów i grupy odbiorców reklamują dany produkt lub usługę. Często są to blogerzy czy właściciele stron internetowych, docierający do specyficznej grupy konsumentów. Zysk, jaki zgarniają z promocji to przede wszystkim prowizja od sprzedaży (lub wypełnionych wniosków, wejść na stronę itp.) dokonanej przez ich odbiorców.
- Klienci. Są to osoby, które dzięki reklamie mogą nabyć produkt czy usługę w internecie. Widząc polecenie od wydawców, których darzą zaufaniem, zyskują oni pewność, że produkt rzeczywiście jest wart swojej ceny i nierzadko otrzymują oni zniżki czy kody rabatowe.
- I wreszcie Program Partnerski (mała sieć afiliacyjna), która jest swoistym pośrednikiem pomiędzy reklamodawcą, a partnerem. Ułatwia on nie tylko kontakt pomiędzy wydawcami, a reklamodawcami, ale przede wszystkim umożliwia efektywnie zarabianie każdej ze stron.
Oto przykładowy baner z programu:
Jak można zarabiać dzięki afiliacji w LeadStar ?
W zarabianiu w programie partnerskim ogranicza nas tylko nasza wyobraźnia. Prowadząc stronę o podróżach, możemy promować kampanie marek oferujących loty, noclegi czy przejazdy. Jeśli mamy bazę odbiorców, którzy interesują się szeroko pojętą modą czy zakupami – promujmy kampanie drogerii internetowych czy sklepów internetowych. Trudniąc się tematyką finansową, weźmy pod lupę programy związane z finansami – oferty pożyczek czy otwarcie konta w bankach.
LeadStar dzięki swojej wszechstronności posiada w swojej bazie reklamodawców (już ponad 500!) z przeróżnych branż, z której każdy znajdzie coś dogodnego dla siebie – tak aby mógł efektywnie działać i zarabiać.
Znajdziesz tu branżę finansową, turystyczną, kosmetyczną i wiele, wiele innych.
Dlaczego właśnie LeadStar?
Zalety LeadStar
- Mimo, że LeadStar jest siecią afiliacyjną stosunkowo nową na rynku (działają od 2018), to jest to bardzo nowoczesny i szybko rozwijający się program partnerski na rynku.
- Sieć oferuje swoim Wydawcom intuicyjny i nowoczesny panel, który można dostosować do swoich potrzeb.
- Jako jedni z nielicznych na rynku wypłacają prowizję już od 1zł w dowolnym momencie (pieniądze na koncie partnera w kolejnym dniu roboczym), a osobom potrzebującym swoich pieniędzy “na już” oferują (jako jedyni) możliwość zlecenia przelewu ekspresowego.
- Jesteś zielony w dziedzinie afiliacji, ale chcesz zacząć zarabiać w internecie? LeadStar prowadzi profesjonalnego bloga, z dużą dawką wiedzy o programie. Doświadczona i fachowa kadra pracownicza odpowie na każde Twoje pytanie i pomoże w rozpoczęciu działania.
- LeadStar jest otwarty na Twoje propozycje – mając duży i jakościowy ruch na Twojej stronie, możesz negocjować stawki, a nawet proponować swoje modele rozliczeń!
- Program Polecający – możesz polecać program innym i też zarabiać! LeadStar daje ci dodatkowe 5% od przychodów od każdego poleconego partnera.
- Przez cały czas Twojego działania w Programie masz zapewnione profesjonalne wsparcie techniczne, z którym możesz się skontaktować różnymi kanałami komunikacji. Począwszy od wiadomości w panelu, poprzez skype i czat, a kończąc na wiadomości e-mail – kadra LeadStar zawsze będzie służyć Ci pomocą.
- Ty też możesz ulepszyć działanie LeadStar! Jeśli masz propozycje co do zmian w panelu czy działania programu, możesz śmiało skontaktować się z LeadStar i przedstawić swoje pomysły! Wiele zmian w panelu ma swoją genezę właśnie od ich Wydawców!
- Karty podarunkowe – najświeższą zmianą wprowadzoną przez LeadStar jest możliwość wymiany zgromadzonej prowizji na kartę podarunkową do sklepu Zalando. Jest to oczywiście dodatkowa forma wypłaty, z której wydawcy mogą korzystać na przemian z przelewami na konto. Jak na razie dostępna jest tylko Karta Zalando, ale zespół LeadStar zapowiada pojawienie się innych, równie ciekawych propozycji!
Modele rozliczeniowe
LeadStar oferuje wiele modeli rozliczeniowych (sposób rozliczania się reklamodawców z wydawcami za ich działanie) w zależności od kampanii.
- CPL (cost per lead) – jako wydawca (partner) otrzymujesz prowizję za każdy zaakceptowany wniosek (tzw. lead) dostarczony do danego reklamodawcy. Aby taki wniosek był ważny, najczęściej musi spełnić określone warunki (np. poprawność danych, nowy klient),
- CPS (cost per sale) – otrzymujesz prowizję za każdą wygenerowaną sprzedaż z Twojego linku, banneru itp.,
- CPA (cost per action) – zyskujesz prowizję za określoną akcję np. zapis do newslettera, bądź wypełnienie ankiety,
- CPC (cost per click) – prowizja naliczana jest za każde kliknięcie w daną reklamę (ten model rozliczeń skierowany jest zazwyczaj do osób posiadających własne, legalne bazy mailingowe),
- FF (Flat Fee) – to stała opłata za reklamę, zwykle niezależna od efektu,
- Modele hybrydowe – są to po prostu połączone modele rozliczeniowe. Na przykład w modelu CPL+CPS prowizję otrzymasz zarówno za wniosek, jak i za sprzedaż, o ile oczywiście nastąpi.
Podsumowanie
Jak widzisz, zarabianie w internecie może być prostsze, niż się na pozór wydaje. Marketing afiliacyjny wymaga, co prawda cierpliwości i zaangażowania, ale efekty mogą okazać się pozytywnie zaskakujące. Gdy dopiero zaczynasz zarabiać poprzez programy partnerskie, musisz podjąć bardzo ważną decyzję o wyborze odpowiedniej sieci afiliacyjnej. Najlepszą opcją na rynku jest obecnie LeadStar, który rozwija się w oszałamiającym tempie i cały czas dostosowuje się do potrzeb reklamodawców i wydawców.
Nie zwlekaj z rozpoczęciem zarabiania w internecie i już teraz zarejestruj się w LeadStar!
Artykuł powstał we współpracy z LeadStar – AJA Media Sp.zoo.
Sprawdź też inne programy, które polecam:
Gorąco zachęcam do rejestracji w programach partnerskich i czerpania korzyści ze sprzedaży!!!
Podobał Ci się powyższy artykuł?
Polub, udostępnij lub zostaw swój komentarz, abym wiedziała, że moja praca nie idzie na marne.
Będzie mi bardzo miło, jeśli odwiedzisz mnie na Facebooku!
Znajdziesz mnie też na:
Instagram joanna_postupalska
LinkedIn Joanna Postupalska-Bożek
You Tube Joanna Postupalska
Możesz również zamówić na maila powiadomienia o nowych wpisach. Zapraszam – zeskroluj wyżej.