Jeśli masz stronę internetową, to z powodzeniem możesz zarabiać na niej pieniądze. Mówi się, że pieniądze leżą na ziemi. W obecnych czasach one nie leżą na ziemi, ale są dostępne w internecie prawie dla każdego. Wystarczy wiedza, przygotowanie i odbiorcy Twoich stron.
Wiadomo, że nie będziesz zarabiać, jeśli Twoi odbiorcy nie będą widzieć żadnej wartości dla siebie na Twojej stronie www. Jeśli natomiast wracają do Ciebie, to znak, że można zacząć polecać im produkty i usługi, które również dla nich będą wartościowe. A więc można zarabiać.
I nie trzeba od razu tworzyć własnych produktów. Na początek warto skorzystać z produktów innych marek, bardziej znanych, popularnych…. Ja zawsze wybieram te, które znam, sama z nich korzystam i mogę z pełną odpowiedzialnością polecać dalej.
No dobrze, ale o co chodzi
Jeśli masz stronę www i odbiorców, to już połowa sukcesu. Jeśli ktoś kupuje Twoje treści, to Ci zapewne ufa i spróbuje też produktów, które polecisz. Ale tutaj uwaga: nie zrób ze swojej strony straganu z reklamami, bo nawet „najtwardsi” wielbiciele uciekną, jeśli będą musieli przebijać się przez gąszcz reklam i ofert. Generalnie ludzie nie lubią reklam, akwizycji i nagabywania, ale chętnie kupują to, co polecą im znajomi albo ich autorytety. Uważaj więc, aby w swoich działaniach zachować wrażliwość Twojego odbiorcy, który wyczuje, że tylko chcesz na nim zarobić i ucieknie.
To co zrobić, żeby zarobić i nadal mieć użytkowników na stronie
Polecaj tylko te produkty, z których sam/a korzystasz albo co do których wiesz, że można w nie w ciemno zainwestować pieniądze. Jest przecież bardzo wiele rzeczy, które ludzie kupują i zrobią to bez względu na to, czy powiesz im o tym na Twojej stronie czy sprawdzą na innej. Dlaczego więc nie mieliby kupić czegoś z Twojego linka, a Ty w podziękowaniu dostaniesz od każdego zakupu drobną (mniejszą lub większą) prowizję, skoro cena dla klienta pozostaje bez zmian?
Program partnerski
Jednym z wielu sposobów zarabiania w internecie jest właśnie polecanie produktów. Inaczej: umieszczenie linku do produktu na swojej stronie www. Uważaj, żeby to był produkt, który może przydać się Twoim odbiorcom. Nie polecałabym odkurzacza na stronie, która dotyczy podróżowania. Albo karty kredytowej na stronie, która dotyczy oszczędzania.
Jeśli natomiast prowadzisz np. bloga kulinarnego, dlaczego nie polecasz produktów, z których sama/sam korzystasz przygotowując posiłki? A jeśli prowadzisz bloga life-style’owego i piszesz o modzie i kosmetykach, to może warto zaproponować dobre, sprawdzone produkty w dobrych cenach? A pisząc o książkach – zapisz się do takiego programu, gdzie użytkownik będzie miał możliwość kupienia książki u Ciebie najtaniej na rynku wraz z przeglądem rynkowych cen (tak, taki program też funkcjonuje).
Tak to może wyglądać:
Program partnerski LeadStar
Od jakiegoś już czasu korzystam z programu partnerskiego LeadStar.
Prowadzą bardzo przejrzystą platformę, na której mogę obserwować swoje wnioski, rozliczenia, ale też wiem, co na rynku sprzedaje się najlepiej.
Możesz wybierać różne produkty i umieszczać na swoich stronach linki do nich, banery, widgety i inne formaty. Mają naprawdę duży wybór formatów dostosowanych do potrzeb wydawców i ich klientów oraz do specyfiki danej strony.
W LeadStar znajdziesz obecnie ponad 600 kampanii z różnych kategorii, takich jak:
- moda (odzież, galanteria, dodatki),
- uroda (drogerie, biżuteria, kosmetyki naturalne),
- oferty sklepów zoologicznych,
- rtv i agd,
- akcesoria, sprzęty i oferty dla graczy,
- gry mobilne i przeglądarkowe,
- obuwie,
- podróże,
- finanse (konta, kredyty, ubezpieczenia),
- portale randkowe,
- sport i zdrowie (w tym również suplementy i cateringi),
- rodzina i dziecko,
- telekomunikacja.
Polecam zajrzeć do LeadStar na bloga i poczytać o różnych możliwościach, które możesz dopasować dla siebie:
Jak się zapisać do programu LeadStar?
Zanim zaczniesz aktywnie działać w programie LeadStar pamiętaj o kilku ważnych sprawach:
1) Uczestnictwo w programie jest darmowe, nie wymaga żadnych inwestycji, ani zakładania produktów. Nie jest to także umowa o pracę. Program działa na zasadzie najmu powierzchni reklamowej.
2) Zanim zaczniesz promować wybrane kampanie musisz najpierw zgłosić się do tych, które Cię interesują, klikając na „dołącz” przy wybranej ofercie:
Listę kampanii znajdziesz w zakładce KATALOG PROGRAMÓW – po zalogowaniu się na swoje konto w LeadStar,
Jeśli Twoja prośba o dołączenie do kampanii zostanie rozpatrzona pozytywnie, znajdziesz ją w zakładce TWOJE PROGRAMY, a jej status będzie widoczny jako „aktywny”:
3) Musisz pamiętać, aby dokładnie zapoznać się z warunkami naliczenia prowizji danej kampanii. Zwróć uwagę w szczególności na „dozwolone działania”, gdyż to one wyznaczą Ci sposób i możliwości jej promowania.
4) Możesz korzystać tylko z dostępnych w panelu kreacji reklamowych (bannery, link txt). Nie możesz ingerować w ich treść czy wygląd.
5) Kreacje mailingowe przeznaczone są tylko dla wydawców posiadających własne bazy mailingowe. Przed wysłaniem pierwszego mailingu wydawca musi podpisać oświadczenie o zgodności bazy z RODO. Przed każdą wysyłką mailing musi zostać przez LeadStar zaakceptowany (wysyłka testów na adres: mailingi@leadstar.pl).
Kiedy dostajesz prowizję od LeadStar
Zapisując się do programu partnerskiego musisz mieć świadomość, że prowizji nie dostajesz natychmiast, tuż po wypełnieniu wniosku i spełnieniu warunków naliczenia prowizji. Rozliczenia pojawiają się najwcześniej w kolejnym miesiącu kalendarzowym, co oznacza, że np. akcje zrealizowane w maju zostaną rozliczone najwcześniej w czerwcu. Dlaczego najwcześniej? Wszystko zależy od tego, kiedy LeadStar otrzyma finalny i potwierdzony przez reklamodawcę raport rozliczeniowy za dany miesiąc. W przypadku wybranych kampanii naliczenie prowizji jest uzależnione od działań wykonanych w określonym czasie, np. skorzystanie z karty wydanej do rachunku w ciągu 30 dni od jego założenia.
Swoje rozliczenia możesz na bieżąco sprawdzać w panelu dla Wydawców, później wystarczy zlecić wypłatę albo skorzystać z wypłat cyklicznych, które schodzą automatycznie na koniec każdego miesiąca.
Jak to wygląda u mnie?
Zobacz jeden z najbardziej popularnych artykułów na moim blogu. Artykuł dotyczy bardzo ważnego tematu – asertywności. Dla osób zainteresowanych tematem asertywności umieściłam linki do książek i kursów związanych właśnie z tym tematem. Pomagam czytelnikom zdobyć więcej informacji na moich stronach, polecam konkretne produkty, które znam i z których korzystam. A po zakupie produktu dostanę drobną prowizję, o czym informuję moich czytelników.
Polecam też produkty, którymi mogą być zainteresowani czytelnicy tego artykułu.
Jeśli chciałbyś działać w podobny sposób – zapraszam do rejestracji:
Dlaczego polecam LeadStar?
- Najlepsi wydawcy osiągają bardzo przyzwoite prowizje. Tylko w miesiącu grudniu najwyższe prowizje wynosiły (kwota w złotych per partner):
- 37 147 zł
- 25 095 zł
- 22 744 zł
- W poprzednich miesiącach najwyższe prowizje wynosiły 67057 zł (listopad) 71618 zł (październik), 78894 zł (wrzesień).
- Z programu korzysta ponad 45 tys. wydawców, co świadczy o tym, że ten program partnerski jest bardzo popularny.
- Najbardziej lubiane kampanie to głównie konta osobiste, a z kampanii zakupowych dużą popularnością cieszy się Allegro, Stradivarius, Pancernik i Bershka. Link4 także jest chętnie wybierane przez Wydawców.
- LeadStar dzięki swojej wszechstronności posiada w swojej bazie reklamodawców (już ponad 600!) z przeróżnych branż, z której każdy znajdzie coś dogodnego dla siebie – tak aby mógł efektywnie działać i zarabiać. Znajdziesz tu branżę finansową, turystyczną, kosmetyczną i wiele, wiele innych.
- LeadStar oferuje swoim Wydawcom intuicyjny i nowoczesny panel, który można dostosować do swoich potrzeb.
- LeadStar jest otwarty na Twoje propozycje – mając duży i jakościowy ruch na Twojej stronie, możesz negocjować stawki, a nawet proponować swoje modele rozliczeń!
- Program Polecający –możesz polecać program innym i też zarabiać! LeadStar daje ci dodatkowe 5% od przychodów od każdego poleconego partnera.
Mam nadzieję, że udało mi się Was zainspirować do zarabiania przez internet
Ponadto chcąc zachęcić do skorzystania z programu partnerskiego LeadStar chciałabym dodać, że LeadStar daje również od siebie wiele wartościowych (damorwych) treści, kiedy obserwujesz ich w mediach społecznościowych.
Poniżej kilka przykładów, jak dowiedzieć się, które materiały interesują czytelników Twojego bloga. Ja korzystam z Google Analitycs, statystyk profili w mediach społecznościowych, ale też czytam komentarze i często prowadzę dyskusje pod artykułami. Zobacz jak jeszcze można to sprawdzić:
Zachęcam Was do rozpoczęcia zarabiania w internecie od takiego prostego programu. Będzie mi bardzo miło, jeśli przystąpisz do niego z mojego Programu Polecającego. Wystarczy, abyś podczas rejestracji w programie LeadStar podał Mój kod polecający: caTWAg lub kliknął w link i przeszedł do rejestracji: LINK
Z góry dziękuję za zaufanie.
Artykuł powstał we współpracy z LeadStar – którego właścicielem jest AJA Media Sp. z o.o.
Zobacz też inne programy, które polecam:
ZARABIAJ Z PROGRAMEM PARTNESRKIM NAZWA.PL
Produkty w ramach Programu Partnerskiego Rowińska Business Coaching
Program partnerski Złote Myśli
Podobał Ci się powyższy artykuł?
Polub, udostępnij lub zostaw swój komentarz, abym wiedziała, że moja praca nie idzie na marne.
Będzie mi bardzo miło, jeśli odwiedzisz mnie na Facebooku!
Znajdziesz mnie też na:
Instagram joanna_postupalska
LinkedIn Joanna Postupalska-Bożek
You Tube Joanna Postupalska
Możesz również zamówić na maila powiadomienia o nowych wpisach. Zapraszam – zeskroluj wyżej.